
По највата на Valve дека Dota2 ќе добие overwatch систем, што е сличен како оној на CSGO, што ќе регулира играчи со негативно однесување, пачот конечно ни пристигна.
Overwatch ќе функционира слично кај Dota2 како кај CSGO, каде членовите на комјунитито ќе можат да ги веруфикуваат пријавувањата на останатите играчи кои на било каков начин ја нарушуваат играта. Valve го објасни овој систем прегу пост на блог за Dota2.
Доколку играч ќе сака да прегледа некој случај, тие ќе можат да погледнат демо од спорниот меч со претходно облележани секции што индицираат на можно негативно однесување од играчот. По разгледувањето на снимката тие ќе можат да се гласа за виновен или невин, но и ќе има трета опција односно недоволно докази за двете.
Today’s update introduces a powerful tool to help the community regulate negative behavior amongst its ranks — Overwatch. Learn more: https://t.co/M4EUkRE8Ou pic.twitter.com/TFUaM3XEyd
— DOTA 2 (@DOTA2) January 27, 2021
Играчите ќе можат да пријават сомнителни играчи на самата бодовна табела или со кликнување на знамето на портретот на херојот. Ќе може исто така да се користат маркирања кои ги сметате за спорни со цел да се направи прегледот на вашиот приговор полесен и полесно да се обележи. Играчите сега ќе имаат и одреден пул на пријави за Overwatch. Пријавата на играч на Overwatch ќе искористи еден Overwatch слот, без разлика колку пати сте го пријавиле тој играч за време на играта.
Комуникациските пријави се третираат малку поинаку, треба да се знае дека комунуикациските пријави се поинакви од оние на Overwatch системот, но можат да се извршат на самиот екран по крајот на играта. Со овој ситем, наместо да се спречи играчот да пишува или збори преку системот за комуникација на Dota2, овие пријави ќе го мјутнуваат за вас спорниот играч како прв превземен чекор. Како резултат на тоа, останатите играчи можат да изберат дали ќе одмјутнат баниран играч или пак не.